Congrés SEPA 2026: formació en periodòncia

22/05/2026
ff

Les Dres. Carolina Mor i Àngels Aviñó han assistit al Congrés SEPA 2026, celebrat a Granada, un dels esdeveniments de referència en l’àmbit de la periodòncia i la implantologia a nivell nacional.

Aquest congrés reuneix cada any professionals destacats del sector per compartir coneixement, experiències clíniques i les darreres innovacions en diagnòstic i tractament. La participació en aquest tipus d’esdeveniments ens permet estar al dia de les tècniques més avançades i dels protocols basats en l’evidència científica.

A la Clínica Dental Dra. Jorgina Estany, apostem fermament per la formació contínua com a eina clau per millorar la qualitat assistencial i oferir als nostres pacients tractaments cada vegada més precisos, segurs i personalitzats.

Aquesta experiència ens permet continuar creixent com a equip i reforçar el nostre compromís amb una odontologia d’excel·lència, sempre centrada en la salut i el benestar dels nostres pacients.

  • Dra Carolina Mor i Dra. Àngels Aviñó
  • Dra Carolina Mor i Dra. Àngels Aviñó